Een papierenadministratie is verleden tijd bij ons, we werken volledig digitaal van a tot z. Hierin ontzorgen wij u bijna volledig voor de administratieve verwerken van de inkoop-, verkoop- en bankmutaties. Dit doen we voor een vanaf prijs van €171,- per maand excl. btw. Natuurlijk is het fijn om te weten wat onze dienstverlening kost maar daarnaast is het ook fijn om te weten welke werkzaamheden hier onder vallen en welke niet.
Daarnaast zorgen we dat alle koppelingen tussen de boekhouding en de bank, uw verkoopsoftware, Mollie, en nog vele andere pakketten actueel bijgehouden worden en zo efficiënt mogelijk werken. Samen met u gaan we met enige regelmaat om tafel zitten om u steeds meer wegwijs te maken in de financiën en de belastingen van de onderneming. We zorgen dat u -als er voldoende winst gemaakt wordt- alvast wat belasting vooruit betaalt voor het huidige jaar, zodat u niet na afloop van het jaar een groot bedrag in één keer moet betalen.
Als u achterstallige belasting moet betalen maken we samen een plan zodat u weet waar u aan toe bent en werken we naar gezonde financiën toe. Daarnaast geven we tips over ondernemen en belastingen, we checken de verzekeringen, we adviseren u over de hoogte van uw salaris, we kijken of het interessant is om te switchen van eenmanszaak naar BV of andersom etc.
We beantwoorden alle vragen. Van: ‘Koop ik m’n auto zakelijk of privé?’ tot: ‘Als ik ga investeren wat voor effecten heeft dat, heb ik recht op subsidies?’. Voor alle vragen staat we klaar, groot en/of klein. Alle vragen zijn welkom!
Een account in ons gebruiksvriendelijk klantportaal met daarin handige tools en overzichten, zoals uw hele dossier van jaarrekeningen en belastingaangiftes. Vanuit hier kunt u gemakkelijk alle financiële pakketten benaderen om snel alle benodigde informatie voorhanden te hebben.
This website uses cookies.